Reklamace
Telefon: +420 778 523 216
E-mail: reklamace@aimport.cz
Upozornění
Reklamaci senzorů a vysílačů oznamujte nejlépe neprodleně poté, jakmile se závada projeví, nejpozději však do 30 dní od výskytu závady. Reklamace řešte jednotlivě a jejich špatné fungování řešte s technickou podporou, aby se zamezilo opakovaným reklamacím způsobeným nevhodným používáním produktu.
Reklamované produkty jsou zdravotnickými prostředky, které podléhají přísným regulačním předpisům vyžadující, abychom shromažďovali určité informace z titulu sledovatelnosti výrobku a zajištění jeho bezpečnosti. Tyto údaje jsou nezbytné pro správné vyhodnocení možných rizik, hlášení případných nežádoucích účinků a pro spolupráci s regulačními orgány v případě závažných nežádoucích příhod. Z tohoto titulu a procesu vigilance u zdravotnických prostředků, tak musíme získávat více informací, než je běžné či obvyklé u obecných (nezdravotních) výrobků.
Nefunkční vysílač - platí pouze pro Dexcom G6
Vysílač vložte do bublinkové obálky a s informacemi k reklamaci zašlete doporučeně poštou na adresu:
A.IMPORT.CZ, s.r.o.,
Soňa Zyková,
Vožická 2604,
Tábor, 390 02
Upozornění
Používáním neoriginálních softwarů, nebo aplikací třetích stran (např. XDrip) zaniká uživateli právo reklamovat výrobky Dexcom. Viz Uživatelská příručka: https://www.dexcom.com/cs-CZ/downloadsandguides/search