logo
Přihlášení do uživatelské zóny
Email: info@aimport.cz
Bezplatná linka: 800 100 261
  • Dexcom
    • Dexcom G6
    • Dexcom G7
      • Přímo do hodinek
    • Rozdíl mezi G6 a G7
    • Dexcom CLARITY
    • Edukace
    • Návody a příručky
    • Ceny a úhrady
  • Tandem
    • Inzulinová pumpa t:slim X2™
    • Funkce Control-IQ
    • Nové funkce Control-IQ 7.7
    • Control-IQ 7.7 - otázky a odpovědi
    • Aktualizace pumpy
    • Funkce Basal-IQ
    • Infuzní sety
    • Edukace
    • Ceny a úhrady
    • Návody a aplikace
  • Ostatní
    • GlucoDr.S
      • Glukometr GlucoDr.S
      • Testovací proužky GlucoDr.S
      • Software
    • Inhalátory
      • Pikdare
      • Vega
      • Aerosolová terapie
    • Inpen
  • Servis
    • Technická podpora
    • Reklamace
  • Glooko
    • Uživatelské příručky
  • Kontakt
    • O nás
    • Vedení firmy
    • Pobočka 2 - expedice
    • Reprezentanti a edukátoři
    • A.IMPORT.SK spol. s r.o.
  • Sdělení
  • Webináře
  • E-poukazy
  • Eshop

Upozornění

E-POUKAZY

E-poukazy na zdravotnické prostředky je nutné doručit do naší společnosti nejpozději 5 pracovních dnů před ukončením platnosti.

Více informací najdete ZDE

Upozornění rozbalíte kliknutím myši nebo ťuknutím prstu na dotykové obrazovce
  1. Home
  2. Servis
  3. Reklamace

Reklamace

Pro reklamaci produktů Dexcom využijte prosím formulář níže. Pokud chcete zaslat reklamaci e-mailem, postupujte prosím dle instrukcí v bodě Reklamace E-mailem.
Vzory grafů - nutné k reklamaci

Prohlédněte si následující .pdf soubor:

Reklamace E-mailem

Využijte následující manuál:

Telefon: +420 778 523 216
E-mail:
reklamace@aimport.cz

Upozornění

Reklamaci senzorů a vysílačů oznamujte nejlépe neprodleně poté, jakmile se závada projeví, nejpozději však do 30 dní od výskytu závady. Reklamace řešte jednotlivě a jejich špatné fungování řešte s technickou podporou, aby se zamezilo opakovaným reklamacím způsobeným nevhodným používáním produktu. 

Reklamované produkty jsou zdravotnickými prostředky, které podléhají přísným regulačním předpisům vyžadující, abychom shromažďovali určité informace z titulu sledovatelnosti výrobku a zajištění jeho bezpečnosti. Tyto údaje jsou nezbytné pro správné vyhodnocení možných rizik, hlášení případných nežádoucích účinků a pro spolupráci s regulačními orgány v případě závažných nežádoucích příhod. Z tohoto titulu a procesu vigilance u zdravotnických prostředků, tak musíme získávat více informací, než je běžné či obvyklé u obecných (nezdravotních) výrobků. 

*
Zadejte pokud pacientovi ještě nebylo 18 let
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Dvanáctimístné číslo uvedené za (21) nebo v mobilní aplikaci
*
*
*
 
Popište problémy a důvod reklamace *
 
Přiložte denní grafy z Dexcom Clarity/Glooko *
Návod pro stažení denních grafů z Dexcom Clarity
Návod pro stažení denních grafů z Diasend Glooko
 
Přiložením níže uvedených podkladů, které nejsou označeny jako povinné, přispějete k rychlejšímu vyřízení reklamace:
 
Přiložte fotografii aplikátoru s párovacím kódem
Vzory fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografie aplikátoru a senzoru z obou stran (ze strany nápisu Dexcom i ze strany drátku senzoru, aplikátor s viditelností QR kódu)
Vzor fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografie chybové hlášky z aplikace nebo z historie inzulinové pumpy
Vzory fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografie chybové hlášky z aplikace nebo z historie inzulinové pumpy
Vzory fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografie chybové hlášky z aplikace nebo z historie inzulinové pumpy
Vzory fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografii obrazovky z aplikace z karty Připojení -> Senzor, kde jde vidět začátek a konec období a SN nově zavedeného senzoru
Vzor fotografií zde
 
Přiložte prosím fotografie z glukometru s naměřenými hodnotami z doby, kdy byla zaznamenána nepřesnost senzoru
Vzor fotografií zde
 
Uveďte prosím, zda byla provedena kalibrace
*
*
*
*
46f36d89-640x0-0-73a32bfe-reklamace.png

Nefunkční vysílač - platí pouze pro Dexcom G6                                                                         

Vysílač vložte do bublinkové obálky a s informacemi k reklamaci zašlete doporučeně poštou na adresu: 

A.IMPORT.CZ, s.r.o.,
Soňa Zyková,
Vožická 2604,
Tábor, 390 02    


Upozornění

Používáním neoriginálních softwarů, nebo aplikací třetích stran (např. XDrip) zaniká uživateli právo reklamovat výrobky Dexcom.   Viz Uživatelská příručka:  https://www.dexcom.com/cs-CZ/downloadsandguides/search

Kontaktujte nás
Bezplatná linka: 800 100 261
Tel: +420 381 291 280
Fax: +420 381 291 282
E-mail: info@aimport.cz
www.aimport.cz

A.IMPORT.CZ 2024 - Pravidla užití webu a cookies

eclair design 2021 | Pagebuilder

logo
Úvod
Dexcom Submenu
Dexcom G6
Dexcom G7 Submenu
Přímo do hodinek
Rozdíl mezi G6 a G7
Dexcom CLARITY
Edukace
Návody a příručky
Ceny a úhrady
Tandem Submenu
Inzulinová pumpa t:slim X2™
Funkce Control-IQ
Nové funkce Control-IQ 7.7
Control-IQ 7.7 - otázky a odpovědi
Aktualizace pumpy
Funkce Basal-IQ
Infuzní sety
Edukace
Ceny a úhrady
Návody a aplikace
Ostatní Submenu
GlucoDr.S Submenu
Glukometr GlucoDr.S
Testovací proužky GlucoDr.S
Software
Inhalátory Submenu
Pikdare
Vega
Aerosolová terapie
Inpen
Servis Submenu
Technická podpora
Reklamace
Glooko Submenu
Uživatelské příručky
Kontakt Submenu
O nás
Vedení firmy
Pobočka 2 - expedice
Reprezentanti a edukátoři
A.IMPORT.SK spol. s r.o.
Sdělení
Webináře
E-poukazy
Eshop
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete na stránce 'Pravidla užití webu'

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies